Suami Operasi Jadi Wanita, Isteri Operasi Jadi Pria, Kehidupan Pun Kacau

Asalasah ~ Sekilas dalam pandangan, mereka tampak seperti keluarga normal pada umumnya. Keluarga dua Anak ... Itulah Yang Dilihat orang Ramai Mengenai Pasangan Bianca, Nick Dan dua Anak mereka.
http://asalasah.blogspot.com/2015/03/suami-operasi-jadi-wanita-isteri.html

Bagaimanapun, Bianca, 32 tahun  sebenarnya yang dilahirkan lelaki & e Nick berusia 27 dilahirkan Perempuan. Pasangan Suami-Isteri ini Kelihatan normal Sehingga Anda  Lihat Gambar No 2! Bianca menjalani pembesaran Payudara Dan bedah laser yang membuang bulu roma hingga memiliki rupa seperti seorang wanita. Sementara e Nick mengambil testosteron untuk mengubah penampilannya Serta membuang payudaranya hingga mirip seorang pria. 

Kini kehidupan e Nick yang merubah penampilanna menjadi pria itu mendadak berubah dan terpaksa berhadapan dengan masalah setiap harinya karena perutnya yang semakin membesar yang mengandung anak mulai menarik perhatian khayalak ramai. Dia mengaku benci terhadap perubahan bentuk badannya. Dia memilih melahirkan kandungannya dan melanjutkan pembedahan sementara Bianca lega kerana tidak perlu melalui pengalaman itu… Kini, pasangan itu tidak segan untuk menceritakan mengenai kisah mereka untuk menimbulkan kesadaran bagi yang lainnya.

Bagaimanapun, Anak mereka Yang Kini berusia Tiga Dan Satu Tahun, Masih Terlalu muda UNTUK memahaminya, Namun, mereka yakin anak-anaknya akan dapat memahami dan menerima kenyataan keadaan sebenarnya orang tua mereka di kemudian hari, karena dibesarkan dengan kasih sayang, dukungan dan pendidikan normal.

Baca Juga :
Asalasah | Sumber: terjemahan blog malaysia