Kumpulan Gambar Throwback (Pebandingan Dulu dan Sekarang) Yang Terbaik

Asalasah ~   Umumnya setiap hari raya akan bermunculan berbagai kumpulang gambar throwback. Tren potret throwback ini sedang sangat populer di Malaysia. Kemungkinana besar juga akan berambah ke Indonesia.  Kumpulan gambar throwback merupakan koleksi gambar-gambar tahun-tahun sebelumnya yang dibandingkan dengan gambar terbaru. 

Coba Anda ambil foto-foto lama zaman kecil atau beberapa tahun yang lalu dan lakukan aksi yang sama macam gambar tersebut, apa hasilnya?  Seru banget!! Tak percaya ayo liataja koleksi gambar-gambar berikut yang telah dishare oleh facebookers. Ayo liataja puluhan gambar throwback berikut ini.

http://asalasah.blogspot.com/2015/07/kumpulan-gambar-throwback-pebandingan.html
Tempat sama cuma orangnya sudah dewasa..
Gagah perkasa lagi ayahnya!
Ni kembar...
Alhamdulillah sudah berhijab semuanya..
Perghh otai nehh...
Terbaekk..
Hakhak... Motor dah lain.
Yang paling rendah dulu kini dah jadi paling tinggi!
Family gila bola dari dulu sampai sekarang. Huhu..
Nasib baik kurus yang menghempap tu..
Hehe comel je memasing..
Sweet family..
Lawa-lawa semuanya..
Hehehe dah besor tak larat dukung.
Pertandingan tunjuk gigi agaknya.. Hehe
Fuh peminat Man U rupanya..
Nostalgia.. Cinta monyet dari zaman sekolah bahagia hingga kini.
Muka tak berubah sangat.
Huhu tak menahan..
Motor terbaekk!
Larat ayah dia kena hempap jap. huhu
Alololo....
Sekarang ayahnya dah tak nampak.
Cun-cun belaka!
Aiyak kepala teleng sampai sekarang ke? Huhu
Fuh ni legend neh! Vespa tu very cool!
Yang tengah tu takleh kangkang habis dah. Ahakss..
Tempat sama, orang sama.. Yang paling kelakar yang kat belakang tu..huhu
Same action!
Huhu 99% sama!
Cool!
Giler terbaekkk! Superb throwback!
Masing-masing dah besar sampai kerusi pun dah tak nampak! Hehe
Yang lain nampak normal tapi ayahnya kelihatan makin muda! Hehehe
Tak berubah langsung muka!
Sporting habis!
Unik gambar ni..
Hihihi...
Alololo gebu-gebu memasing!
Best-best!
Fuh bukan senang nak buat neh!
Baby tu sampai sekarang tak tukar baju! Haha..
Same place cuma signboard je dah bertukar..
Dari generasi ke generasi...
Huhu mantap...
Hihihihi kelakar..
Nice siblings!
Ayah tetap maintain serius...;)
Macam ulat beluncas pun ada. Hehehe
Happening giler dorang!
Alhamdulillah family yang bahagia..
Kasih abang dan adik...
Same place, superb!
Huhu best2x!
Alololo manja anak mak gitu...
Membesar di dalam bonet kereta! Ahakss..
Huhu same action and place!
Dulu kanak-kanak riang kini sudah bergelar profesional dalam kerjaya masing-masing..
Menarik!!
Wow very nice! Ala-ala ulat bulu pun ada. 
Perghh kangkang tu baik-baik bang. Hehe
Mak paling kecik dah sekarang..
My fren Jaja Sutera with her mom.. Sweet..
Cenggini pun boleh? Huhu
Hehe good throwback also..
Sayang adik gitu...
Hehe kek dah jadi tembikai!
Kembar 3!
Dulu aiskrim sekarang duit!
Huhu habis mak dia kena hempap..
Dulu makan ikan, sekarang makan susumpah! Hihihi
Hehe good..
Alahai cutenya! Kucing tu kucng yang sama ke? hehe..
Mamat Sepah pon nak throwback juga!
Si baby dah dewasa! Larat mak dia dukung.. huhu
Kangkang masih sama. Hehehe
Demam tak baik-baik sampai sekarang. ;)
Sama...
Perfect! Mak maintain gaya tudung sama.. Terbaekk!

Baca Juga :
Asalasah | Sumber: http://babab.net/